سبک الکتروهاوس تلفیقی از سبک موسیقی هاوس و الکتروکلاش است.
این سبک موسیقی از اوایل دهه ۲۰۰۰ مورد توجه قرار گرفت.
اگر بخواهیم این سبک موسیقی را از لحاظ فنی بررسی کنیم میتوان آن را تلفیقی از four to the floor beats موسیقی هاوس و basslines آنالوگ یا ددیجیتال هارمونیک در نظر گرفت.
سبک الکتروهاوس دارای فرکانس های صوتی بالا و فرساینده و تن وکال منظم میباشد.
سبک الکتروهاوس تقریبا بین ۱۲۰ تا ۱۳۵ بیت در دقیقه سرعت داردد.

باور بر اين است كه شکل گیری سبک الکتروهاوس به ترکیب Tech House و Electroclash در اوایل سال 2000 بر میگردد.
در سال 2004، زیر شاخه اي با عنوان الکتروتک بر گرفته از ”electro tech house” or “pumping house” or “pumping tech” در اروپای شرقی به خصوص در ایتالیا، آلمان و اتریش محبوبیت بسیاری یافت
و در سال 2005 به فرانسه و انگلستان و نهایتا به آمریکای شمالی و سایر نقاطر ددقیقه جهان گسترش یافت.

برخی از DJ های آمریکایی و استرالیایی آنرا با صدای خش دار و خشن تغییر دادند که در آن زمان به Dirty Electro شهرت یافت.
در سال 2006-7 تولید کنندگان مشهور فرانسوی نمونه هایی از انواع dancehall/zouk ضربی را ترکیب نمودند و reg house به وجود آمد.
در سال 2008، این سبک محبوبیت بیشتری یافت و با موسیقی پاپ و راک تلفیق شد.

در محاورات روزمره، سبک الکتروهاوس معمولا با عنوان اختصاری “الکترو” نامیده می شود هر چند امکان اشتباه آن با موزیک الکترو اصلی وجود دارد.

آموزشگاه موسیقی

تولید کنندگان تمایل به جایگزینی “c” با “k” داشتند که آنرا بیشتر گیج کننده نمایند و از آن زمان واژه عمومی “house” ارجحیت يافته است.

پیشروترین سبک پيش از سبک الکتروهاوس مدرن، جنبش الکتروکلاش در اوایل دهه 0200 می باشد.
الکتروکلاش، سبكهاي ترانه اي و حس ملوديك موسيقي سينتي سايزري اوايل 1980 انگلستان را با گونه هاي ريتميك سخت تر موسيقي dance الكترونيك كه همزمان در آمريكا ظهور يافته بود تركيب نمود: electro-funk and freestyle music

برخي هنرمندان همراه با جنبش الكتروكلاش، همچون Felix da Housecat به طور قابل ملاحظه اي فاكتورهاي هاوس را در موزيك خود مورد استفاده قرار داده و شديدا آنرا تاثير تاثير قرار دادند.

همزمان، tech house در اوايل دهه 1990 با كمك DJ هايي چون Satoshi Tomiie و Steve Lawler شهرت يافت.
آنها فاكتورهايي از الكترو موزيك اصلي را با صداهاي خود كه به 1989 باز مي گشت تركيب نمودند.
همزمان با اجراي آن در اروپا در سال 2000-1، DJ هاي اروپايي اغلب tubular distortion را در basslines تركهاي خود مورد استفاده قرار مي دادند
كه نمونه هاي صدا به شكل pre-synthesized مشابه با TB-303 ايجاد مي شد.

, , , , ,
وبلاگ متنوع موسیقی ,الکتروهاوس ,آموزشگاه ,یافت ,تهران ,دادند ,آموزشگاه موسیقی ,بهترین آموزشگاه ,موسیقی تهران ,تهران بهترین ,استفاده قرار ,بهترین آموزشگاه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موسسه راه علم و دانش پارسی مرجع دانلود بازی ورزشی مقالات ویدفا | بزرگترین وبلاگ کلیپ تجهیزات دندانپزشکی آرشیدنت برای تو پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان خدمات شبکه،مجازی سازی،مایکروسافت